zaterdag 23 augustus 2014

Mufko

Kennen jullie de Mufko al?
Ik kwam hem tegen op de blog van Khadetjes.
Ze ontwierp hem in allerlei varianten; met zakje vooraan, geritst, vergroot, ...

Ik vind het een mooi tasje om cadeau te geven met een centje in. 
Of gebruik hem als klein toilettasje.

Dat was het plan trouwens. Ik ging hem aan mijn zus geven voor haar verjaardag. 
Het was een beetje op vraag van haar. Ze wou een nieuw toilettasje voor in haar handtas.

Nu heeft de zus een GROTE handtas, met een GROTE toilettas.
Ik vrees dat deze schattigaard te klein voor haar zal zijn.

Maar ik heb al een ideetje voor dit lieflijk ding...
De vriendin die veel van bloemetjes houdt, verjaart binnenkort :)





Stof: dinsdagmarkt Eindhoven

2 opmerkingen:

  1. Lol, voor een grote handtas met véél gerief valt dit model inderdaad wat klein uit ;). Maar ik vind het toch een heel erg lieflijk tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een weekje wachten en dan kan ik mijn bloemetjesvriendin er blij mee maken :)
    Bedankt voor het superleuke patroon!

    BeantwoordenVerwijderen