donderdag 27 augustus 2015

Ida op z'n Milla's

Eerlijk... de geknipte stof voor 'mijn Ida' heb ik een tweetal weken genegeerd. Ik zag het echt niet zitten om er aan te beginnen.
Uiteindelijk heeft de prijs van 'echte' verzorgingstassen me overhaald. Ik wou er echt geen 150 tot 200€ aan geven.

Dus begonnen we er aan... Ik had gekozen voor dezelfde stofjes als de doopsuikers (zie mijn vorig blogberichtje) , aangevuld met een bijpassend lapje nepleer.

En weet je... met het boek naast je, kan het bijna niet misgaan. Enkele stappen moest ik eens 2 keer lezen om het helemaal te begrijpen, maar veel wijst zichzelf uit.

Wat super is aan het boek is dat er allerlei mogelijkheden worden uitgelegd op het vlak van verdeling van de binnenzak.
Ik koos voor zakjes met elastiek. Dat leek me het handigst om alle babytoebehoren in op te bergen.

En kijk hier... de Ida op z'n Milla's ;)

Oh ja, er hangt ondertussen ook een verstelbare schouderriem aan mijn Ida.


Niet echt zichtbaar, maar aan de achterzijde kan je bijvoorbeeld
 een babydekentje tussen de hengels opbergen
Een extra vak aan de voorzijde
Handig hangertje om het tutje snel terug te vinden
Stoffen:
Lichte canvas van Kwantum
Nepleer van de Stoffenstraat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten